Edelman Polska pracuje dla marki Levi Strauss
Agencja Edelman Polska rozpoczęła realizację projektów dla marki Levi's.
Umowa dotyczy bieżących relacji z mediami oraz prowadzenia biura prasowego marki. Równolegle agencja zajmie się realizacją kampanii wizerunkowych, które zostały zaplanowane do końca 2006 roku. W najbliższym czasie Edelman zrealizuje kampanię "Księżniczki". Kampania nawiązuje do najnowszej kolekcji Levi'sa, przygotowanej specjalnie dla kobiet - księżniczek. Jeansy z tej kolekcji idealnie podkreślają damskie kształty, co na pewno ucieszy wiele klientek. W ramach kampanii Levi's będzie szukał prawdziwych, nowoczesnych księżniczek w różnych miastach w Polsce, a także zachęcał kobiety do przymierzania ubrań w sklepach.
Ewa Sydor, Dyrektor Marketingu Grupy Wschodnioeuropejskiej Levi Strauss uzasadniła wybór agencji słowami: "Wybraliśmy agencję Edelman między innymi ze względu to, że jest ona bardzo otwarta na wykorzystywanie w swoich działaniach niestandardowych, nowych narzędzi PR. W tym roku będziemy koncentrować się na wielotorowej komunikacji, chcemy docierać nie tylko do mediów, ale także kierować działania bezpośrednio do naszych klientów."
Edelman Inc. to największa niezależna, sieciowa agencja public relations na świecie. W czerwcu 2005 roku firma otworzyła swoje biuro w Warszawie. Tym samym, Polska jest pierwszym z dziesięciu państw, nowych członków Unii Europejskiej, w której Edelman ma własne biuro.
Dołącz do dyskusji: Edelman Polska pracuje dla marki Levi Strauss