"Dzień Dobry" zyskuje
"Dzień Dobry" drugim tytułem w największych miastach
Według Polskich Badań Czytelnictwa bezpłatna gazeta "Dzień Dobry" jest drugą najchętniej czytaną gazetą w dużych aglomeracjach i lokuje się za "Gazetą Wyborczą"*.
Najnowsze wyniki badań PBC dowodzą, że poziom czytelnictwa "Dzień Dobry" wśród osób zamieszkałych w aglomeracjach powyżej 200 tys. i 500 tys. mieszkańców, daje pismu drugą pozycję w porównaniu z piątkowymi wydaniami ogólnopolskich i regionalnych gazet codziennych.
"Wyniki analiz PBC są dla nas jednoznacznym sygnałem, że mieszkańcy największych miast coraz bardziej się przekonują do naszego tytułu. Zmiany wprowadzane w strukturze i zawartości pisma owocują systematycznym wzrostem pozycji Dzień Dobry w rankingach czytelnictwa - przewidujemy, że kolejne planowane projekty wpłyną na dalszy wzrost poziomu czytelnictwa naszej gazety" - mówi Marcin Gerc, Dyrektor Marketingu wydawnictwa DD Media.
Gazeta "Dzień Dobry" do Polskich Badań Czytelnictwa przystąpiła w listopadzie 2002 roku. Najnowsze wyniki badań dotyczą okresu od stycznia do marca 2003 roku.
* źródło: PBC styczeń-marzec 2003; czytelnictwo gazet: dla dzienników CDT piątek, dla "Dzień Dobry" COW; grupa docelowa: mieszkańcy aglomeracji powyżej 200 tys. i powyżej 500 tys.
Dołącz do dyskusji: "Dzień Dobry" zyskuje