SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Dzień dobry TVN” zmniejszyło przewagę nad “Pytaniem”

“Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. miało większą oglądalność niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” Dwójki. Oba programy straciły widzów, jednak to magazyn TVN zanotował znacznie większy spadek.

“Dzień Dobry TVN” w dni powszednie śledziło średnio 612 tys. osób, co dawało TVN-owi 15,66 proc. udziału w grupie 4+ i 18,60 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Program stracił ponad 60 tys. widzów w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, gdy gromadził przed ekranami telewizorów 675 tys. oglądających, a udział stacji wynosił odpowiednio 17,15 proc. i 19,38 proc.

>>> Alicja Resich-Modlińska: To TVN kopiuje „Pytanie na śniadanie”

Z kolei nadawane w Dwójce “Pytanie na śniadanie” zanotowało w minionym sezonie średnią oglądalność na poziomie 542 tys. widzów. Udział TVP 2 w czasie emisji magazynu wyniósł 14,29 proc. w 4+ i 11,73 proc. w 16-49. Rok wcześniej, morning show Dwójki gromadził tylko ok. 15 tys. widzów więcej - średnio 556 tys., a jego udział wynosił odpowiednio 14,41 proc. i 12,45 proc.

Dni powszednie    Wszyscy 4+16-49
ProgramStacjaOkresAMRSHR %SHR %
 
DZIEN DOBRY TVNTVN06.09.2010-24.06.2011612 17415,66%18,60%
7.09.2009 – 25.06.2010674 82917,15%19,38%
 
PYTANIE NA SNIADANIETVP 206.09.2010-24.06.2011542 10714,29%11,73%
7.09.2009 – 25.06.2010556 31814,41%12,45%


Trzy najpopularniejsze odcinki “DD TVN” w sezonie 2010/2011 przekroczyły liczbę miliona widzów. Były to jednak wydania pokazane w dni świąteczne (m.in. 3 maja i 6 stycznia), gdy nie było “Pytania na śniadanie”. Natomiast najchętniej oglądane odcinki tego drugiego magazynu miały ponad 800 tys. oglądających.

Top 10 wydań “Dzień dobry TVN”
Dni powszednieWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
103-05-20111 168 18413,79%15,62%
206-01-20111 101 91814,58%17,15%
311-11-20101 005 01213,17%17,83%
423-06-2011972 46814,36%16,16%
501-11-2010943 18812,69%13,82%
602-05-2011935 75017,59%21,06%
731-12-2010851 47415,40%17,86%
827-01-2011818 90116,83%20,90%
903-02-2011799 86617,59%19,87%
1024-12-2010799 27113,95%17,14%
1112-11-2010798 16215,92%20,21%
1201-12-2010789 38417,53%21,57%
1329-11-2010780 99618,06%21,60%
1423-02-2011772 73916,02%20,96%
1507-01-2011764 61016,19%18,84%
Wirtualnemedia.pl
Top 10 wydań “Pytania na śniadanie”
 Wszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
125-01-2011814 17318,02%13,42%
214-02-2011801 81417,07%14,31%
328-12-2010785 44314,85%13,01%
416-02-2011778 37617,48%15,41%
518-02-2011748 33917,05%15,52%
627-01-2011743 93715,23%13,32%
701-02-2011739 75316,73%11,99%
830-12-2010735 38114,20%12,70%
907-02-2011727 64016,93%14,32%
1003-03-2011723 59717,74%14,47%
1127-12-2010720 93613,36%13,15%
1231-01-2011719 44515,69%11,63%
1303-01-2011710 47816,36%13,85%
1416-03-2011702 17816,50%14,61%
1523-02-2011699 27414,59%11,66%


Z kolei wydania weekendowe “Dzień dobry TVN” śledziło średnio 984 tys. widzów przy udziale na poziomie 14,99 proc. w 4+ i 17,55 proc. w 16-49. Rok wcześniej widownia morning show w soboty i niedziele wynosiła 1,05 mln osób, miało ono także wyższe udziały (odpowiednio 15,71 proc. i 17,89 proc.). Program pozostał jednak liderem pasma, drugie miejsce z udziałem na poziomie 13,50 proc. zajął Polsat, a trzecia była TVP 2 (12,66 proc.).

Weekendy    Wszyscy 4+16-49
ProgramStacjaOkresAMRSHR %SHR %
DZIEN DOBRY TVNTVN4.09.2010-26.06.2011983 92914,99%17,55%
5.09.2009-27.06.20101 047 72715,71%17,89%


>>> Remik Maścianica: Morning show to dochodowy biznes

Wpływy reklamowe z wydań “Dzień dobry TVN” nadawanych w dni powszednie wyniosły 108 mln zł, zaś “Pytanie na śniadanie” przyniosło z reklam w tym samym okresie 74 mln zł. Przychody weekendowego “DD TVN” to z kolei 70 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

“Pytanie na śniadanie” przez całe lato emitowane będzie normalnie w dni powszednie o 8.30   Natomiast “Dzień dobry TVN” w okresie wakacyjnym będzie mieć tylko wydania weekendowe.

Dołącz do dyskusji: “Dzień dobry TVN” zmniejszyło przewagę nad “Pytaniem”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hanka
i nic dziwnego - ddtvn w kółko produkuje remik maścianica, program jest nudny, maścianica powiela własne pomysły, a nikt go nie wyrzuci, bo to były facet sandry walter.
odpowiedź
User
Monicza
Jak ten program ma mieć wyniki oglądalności, skoro to już dawno stało się nudne!!! Ci sami prowadzący praktycznie, zero polotu i kreatywności.
I nie tylko o DDTVN chodzi. Większość programów z ramówki tej stacji, to jakiś żart, kpina z widza.
odpowiedź
User
macius
a tak narzekacie na TVP2, moim zdaniem pytanie coraz czesciej jest ciekawsze. Nie uwazacie?
odpowiedź