"Dzień Dobry na Fali" zwiększa zasięg
Już po raz czwarty ukaże się seria wakacyjnych magazynów "Dzień Dobry na Fali"(DD Media).
Wydawca zwiększa zasięg o miejscowości mazurskie. Dystrybucja obejmie: plaże, deptaki, promenady, ogródki, porty jachtowe, mariny żeglarskie.
- Już w ubiegłym roku nasi klienci sugerowali nam, że nasz magazyn powinien być dostępny również dla turystów wypoczywających na Mazurach. Słyniemy z tego, że jesteśmy partnerem w biznesie, który umie słuchać propozycji klientów i je profesjonalnie realizować. Zbadaliśmy więc rynek, a efekty tych badań będą widoczne przez całe wakacje. Od tego roku czytać nas będą zarówno turyści wypoczywający nad morzem, jak i na mazurach - mówi Morten Lindholm, wiceprezes DD Media.
Wydawany od 2002 roku magazyn zaprezentuje się w nowym formacie i odświeżonym layoucie. Utrzymany będzie w "letniej", wakacyjnej tematyce.
- Chcemy wzmocnić wizerunek "Dzień Dobry" nad morzem. W tym celu przygotowaliśmy wiele akcji promocyjnych. Uczestnicy Happy Events będą mogli wziąć udział w porannym joggingu z "Dzień Dobry". Przygotowany jest również konkurs fotograficzny, w którym paparazzi "Dzień Dobry" będą "łowić" twarz tego lata - mówi Ewelina Bagińska, Marketing Manager DD Media.
"Dzień Dobry na Fali" będzie dostępny w: Mikołajkach, Giżycku, Mrągowie, Rynie, Wilkasach. Bez zmian pozostają miejscowości nadmorskie, w których dotychczas ukazywało się "Dzień Dobry na Fali", takie jak: Zatoka Gdańska, Płw. Helski, Mielno, Świnoujście, Ustka, Niechorze, Władysławowo, Łeba, Darłowo, Kołobrzeg, Międzyzdroje.
Nakład 110 tys. egz. (90 tys. Wybrzeże, 20 tys. Mazury)
Format: 230 x 297 mm
Papier: ideal volume 80 g.
Dołącz do dyskusji: "Dzień Dobry na Fali" zwiększa zasięg