Dwa domy mediowe w walce o budżet BMW
Firma BMW potwierdziła, że w ogłoszonym przez nią przetargu naplanowanie i zakup mediów w USA pozostało już tylko dwóchfinalistów.
Są nimi domy mediowe Universal McCann (należący do InterpublicGroup) oraz GSD&M Idea City (Omnicom Group), który do tej porybył odpowiedzialny za medialny budżet producenta samochodów.
Wartość tego budżetu szacuje się na około 200 milionów dolarów.Z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wynika, że wpierwszych jedenastu miesiącach minionego roku BMW wydało nareklamy 135 milionów dolarów, a w całym roku 2007 155 milionówdolarów.
Firma ogłosiła przetarg na swój medialny budżet we wrześniuubiegłego roku, a do listopada zredukowała liczbę jego uczestnikówdo pięciu. Poza dwoma finalistami, z których zwycięzca ma zostaćwyłoniony w ciągu najbliższych kilku tygodni, były wśród nich Carat(Aegis Group) oraz dwa niezależne domy mediowe Horizon Media iTargetcast:TCM.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Dwa domy mediowe w walce o budżet BMW