SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dumni jak sponsor, wierni jak kibice” w kampanii Alior Banku na Euro 2016 (wideo)

Z okazji Euro 2016 Alior Bank zaczął pierwszą szeroko zasięgową kampanię reklamową, w której przedstawia się jako sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”, przygotowały firmy marketingowe PZL, Garaż Miejsce Filmowe, Sympatico i Maxus.

W kampanii kobiety i mężczyźni w formalnych strojach i charakterystycznych dla Alior Banku melonikach są pokazywani jak drużyna na boisku piłkarskim, w piłkarskich butach i getrach oraz z biało-czerwonymi flagami wymalowanymi na policzkach. Towarzyszy temu hasło: „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”.

Alior Bank oficjalnych sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski został w sierpniu 2014 roku, umowę podpisano na dwa lata.

Obecnie wielu sponsorów i partnerów drużyny narodowej prowadzi związane z tym działania marketingowe. W akcji sponsora głównego, Grupy Lotos, głównym elementem są biało-czerwone sznurówki mające być symbolem wsparcia dla reprezentacji.

Kampania Alior Banku obejmuje telewizję (15-sekundowy spot i 8-sekundowy billboard sponsorski, emitowane m.in. przy kronice „Biało-czerwoni” nadawanej codziennie do 10 lipca w TVP1, transmisjach meczów Euro 2016 w Polsacie i innych programach), internet (reklamy display i wideo, sekcja „Dumni z reprezentacji” w serwisie banku, konkursy na jego facebokowym fanpage’u), oddziały banku oraz marketing bezpośredni (wysyłka ponad 2 mln kartek pocztowych z Francji zachęcających do odwiedzenia placówek banku, skorzystania ze specjalnej oferty i odbioru piłkarskich gadżetów).

Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa PZL, a ich produkcją - Garaż Miejsce Filmowe. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Sympatico, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice” w kampanii Alior Banku na Euro 2016 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl