Druga seria „Warsaw Shore” z mniejszą widownią
Druga edycja reality-show „Warsaw Shore” gromadzi mniej widzów niż pierwsza seria. Nadal jednak program daje MTV pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży i osiąga udział kilkanaście razy wyższy od średniej stacji.
Premierowe odcinki “Warsaw Shore 2” oglądać można w MTV Polska w niedziele o godz. 23.00 począwszy od 20 kwietnia br.
Trzy pierwsze odcinki obejrzało średnio 122 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,57 proc. udziału w grupie 4+ i 5,12 proc. w docelowej dla MTV grupie 13-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy miał tylko 69 tys. widzów, a trzeci już - 214 tys. Reality-show notuje też udział w rynku wielokrotnie wyższy od dobowego udziału MTV Polska, który w okresie od 20 kwietnia br. do 4 maja br. wynosił odpowiednio 0,13 proc. i 0,53 proc.
Widownia „Warsaw Shore” odcinek po odcinku
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
13-29 |
|
Data |
AMR |
SHR % |
SHR % |
20-04-2014 |
69 130 |
0,82% |
2,24% |
27-04-2014 |
88 906 |
1,18% |
6,10% |
04-05-2014 |
213 912 |
2,91% |
8,10% |
średnia |
122 127 |
1,57% |
5,12% |
W czasie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” stacja MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,34 proc. plasuje się Viva Polska, a kolejne lokaty zajmują stacje muzyczne: Eska TV (0,20 proc.) i 4fun.tv (0,16 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów w grupie 13-29.
Oglądalność programu na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
13-29 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
MTV Polska - WS |
122 127 |
1,57% |
5,12% |
Viva Polska |
26 297 |
0,34% |
1,03% |
Eska TV |
15 751 |
0,20% |
0,92% |
4fun.tv |
12 708 |
0,16% |
0,03% |
Druga odsłona „Warsaw Shore” cieszy się jednak mniejszą popularnością niż pierwsza odsłona produkcji. Trzy jej pierwsze odcinki, pokazane w listopadzie ub.r., gromadziły średnio 140 tys. widzów, co przełożyło się na 1,89 proc. udziału w grupie 4+.
„Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych osób, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. W drugiej edycji występuje siódemka osób znanych z pierwszej edycji oraz trzej zupełnie nowi bohaterowie.
Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Druga seria „Warsaw Shore” z mniejszą widownią