Droższe reklamy w Trójce
Średnio o 2 proc. wzrosną ceny reklam w Programie Trzecim Polskiego Radia. Nowy cennik obowiązywać będzie od 10 listopada.
Najdroższy 30 sekundowy spot od poniedziałku do piątku jest między godz. 8-9 i wynosi 4,5 tys. zł. 3,8 tys. kosztuję między 7-8 i między 9-10. Między 16-17 reklama kosztuje 2,5 tys. zł. W paśmie wieczornym najdroższa jest między 20-21 i kosztują 400 zł.
W weekendy 1,8 tys. trzeba zapłacić za reklamę w godz. 10-10.30. Między 14-15 800 zł. Po godzinie 20 reklama kosztuje 400 zł.
- 2-procentowa podwyżka cen emisji reklam w Programie Trzecim, wynika z rosnącego zainteresowania reklamodawców tym medium. Jednocześnie ma na celu dostosowanie cen do aktualnej sytuacji na rynku radiowym przy zachowaniu atrakcyjnych kosztów dotarcia do grup celowych reklamodawców Programu Trzeciego - komentuje wprowadzone zmiany Elżbieta Szymańska, szef działu wsparcia sprzedaży PR3.
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Trójce