SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dociekliwi znów reklamują McDonald’s (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii McDonald’s z udziałem pary dociekliwych bohaterów. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, 24/7 PR, 24/7 Digital i Macroscope OMD.

W nowej reklamie McDonald’s dwójka dociekliwych bohaterów sprawdza jakość oleju używanego w lokalach tej sieci do przygotowywania potraw. Spot informuje, że olej ten jest pochodzi w 100 proc. z roślin, a w każdej restauracji jest regularnie wymieniany i co najmniej raz dziennie poddawany gruntownej filtracji.

W poprzednich odsłonach kampanii - rozpoczętej w połowie ub.r. - bohaterowie w podobny sposób weryfikowali jakość mięsa i frytek w McDonald’s (obejrzy jedną z tych reklam). Cała akcja ma podkreślać wysoką jakość żywności serwowanej w McDonald’s oraz jej naturalne pochodzenie i wysokie standardy przygotowywania.

W ramach akcji dostępna jest strona internetowa dociekliwi.pl, w której znajdują się m.in. wypowiedzi niezależnych ekspertów z dziedziny żywienia na najczęściej zadawane pytania. Ponadto zainteresowane osoby mogą - w wyznaczonych terminach i miejscach - zwiedzać „od kuchni” restauracje McDonalds.

 

Działania reklamowe obejmują obecnie telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP), internet (m.in. Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, komunikator GG) oraz same restauracje McDonald’s. Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa (telewizja i POS) oraz Tribal DDB (internet), za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, komunikacją na facebookowym fanpage’u McDonald’s Polska zajmuje się agencja 24/7 Digital, a za współpracę z ekspertami oraz organizację wizyt w restauracjach odpowiada agencja 24/7 PR.

Dołącz do dyskusji: Dociekliwi znów reklamują McDonald’s (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
warmia mazury
ta reklama jest nieaktualna od 3 miesięcy - bo właśnie wtedy zamknięto w morlinach całą sekcję zajmującą się wołowiną !!!! Ci ciekawscy co niby jadą pod Ostródę i oglądają mięso na burgery to mega ściema !!!!!
odpowiedź
User
ivo
cytat z innego forum hotmoney "21:22 [13.04.2012] Tak gadają bo wpadli w panikę ze sprzedażąa u mnie w maku mniej niż połowa klientów w porównaniu do np.pół roku temu. Zauważcie,że wielu zrezygnowało po korektach soli w bułkach i od kiedy we frytkach jest inna frytura do smażenia(tak na marginesie z Chin)"
odpowiedź
User
Gitiki
szkoda że nie pokazują z czego nugetsy robią brak słów... :(
odpowiedź