Disco Hit Festival i kabarety najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na lipiec
W lipcu tego roku reklamodawcy Polsatu zapłacą za reklamy nieco drożej niż rok temu. Najwięcej kosztują spoty przy transmisji Disco Hit Festival-Kobylnica 2017 oraz w pasmach, gdy pokazywane będą kabarety.
Lipcowa ramówka Polsatu zdominowana jest przez filmy, które stacja będzie nadawać niemal każdego dnia wieczorem. W weekendy stawia z kolei na kabarety i transmisje różnych muzycznych imprez.
I choć w okresie wakacyjnym oglądalność telewizji spada, Polsat – podobnie jak rok temu – nie obniża cen reklam. W większości pasm ceny są wyższe niż rok temu – średnio o kilka lub kilkanaście procent.
Najdroższą reklamą w lipcu br. w Polsacie jest 30-sek. spot, który zostanie pokazany 7 lipca wieczorem przy transmisji Disco Hit Festiwal Kobylnica 2017 - cena wynosi od 52,2 do 70 tys. zł (cena za 30-sek. spot, netto, bez rabatów). To znacznie drożej niż przed rokiem - wtedy trzeba było zapłacić maksymalnie 44,9 tys. zł.
Niewiele mniej, bo 54,3 tys. zł kosztuje reklama przy transmisji XXIII Festiwalu Kabaretów w Koszalinie, który będzie można śledzić 30 lipca.
Kilka tysięcy zł mniej - 49,4 tys. zł - wydać trzeba na 30-sek. spot przy widowiskach takich jak „10 lat Kabaretu Skeczów Męczących” czy „Polsat SuperHit Festival 2017 - Sopocki Hit Kabaretowy na bis”. Pokazywane będą co tydzień w weekendy.
9 lipca Polsat będzie transmitować - podobnie jak rok temu - koncert „Przebojowe lato Radia Zet i Polsatu”. Dla reklamodawców zainteresowanych obecnością w blokach przy tych relacjach oznacza to wydatek rzędu 38,8 tys. zł za półminutową reklamę (w ub.r. 39,4 tys. zł).
Niecałe dwa tygodnie później, w czwartek 20 lipca stacja pokaże widzom ceremonię otwarcia World Games 2017. Za reklamę trzeba będzie zapłacić 32,4 tys. zł.
Maksymalna cena emisji spotu w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” wynosi w tym roku 38,7 tys. zł, czyli 1 tys. zł więcej niż rok temu, zaś reklama przy filmach we wtorkowy wieczór nie przekroczy ceny 41,4 tys. zł (w ub.r. 35,5 tys. zł).
19 tys. zł z kolei kosztuje 30-sek. czasu reklamowego przy niedzielnych „Wydarzeniach” (w ub.r. 22,1 tys. zł) i do 24,4 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 19,6 tys. zł). Przy serwisie sportowym ceny wynoszą: 24,1 tys. zł w niedziele i 27,1 tys. zł w dni robocze (rok temu było to odpowiednio 26,8 i 22,5 tys. zł), a przy prognozie pogody: 28,8 tys. zł i 28,2 tys. zł (przed rokiem: 29,3 i 23,9 tys. zł).
Dołącz do dyskusji: Disco Hit Festival i kabarety najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na lipiec