Dekada Ciszewski Public Relations
Agencja Ciszewski Public Relations obchodziła 10 rocznicę swojego istnienia
Ciszewski Public Relations jest jedną z najstarszych polskich agencji public relations. W tym roku minęła dziesiąta rocznica jej funkcjonowania. Firmę założył w roku 1994 Jerzy Ciszewski - były dziennikarz m.in. Rzeczpospolitej i Gazety Wyborczej. Pierwszym dużym przedsięwzięciem zrealizowanym przez agencję była kompleksowa obsługa PR rajdu Camel Trophy w Polsce. Wkrótce grono klientów Ciszewski Public Relations zaczęło się poszerzać. W okresie swojej działalności agencja pracowała dla kilkudziesięciu firm z wielu branż i o różnym profilu, wśród nich byli m.in. IBM, Ericsson, Gillette, TNT Express, Xerox, Agora (Gazeta Wyborcza), Microsoft, Ford, Nissan, Niezależny Operator Międzystrefowy, Tele2, Telekomunikacja Polska, Bayer, Hewlett Packard, Sony, Kompania Piwowarska, Reynolds Tobacco Poland, Philip Morris, Tektronix, TechData, Cadbury Wedel, Johnson&Johnson, Warta i Citibank. W tym czasie wprowadzała na rynek nowe produkty i firmy, przygotowywała i realizowała długofalowe strategie komunikacyjne, organizowała konferencje prasowe, szkolenia medialne, wydarzenia specjalne, etc. Realizowała również własne projekty m.in. wystawy fotograficzne Piotra Andrewsa, Konkurs Polskiej Fotografii Prasowej oraz Ciszewski Cup - największy w Polsce turniej w squasha. Angażowała się także w pomoc najbardziej potrzebującym.
W 1999 roku agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę afiliacyjną z amerykańską siecią Golin&Harris - agencją PR o zasięgu globalnym. Dwa lata później podobną umowę z niemiecką agencją Trimedia Communications. Od 2001 roku firma współpracowała na zasadzie partnerstwa z polskim przedstawicielstwem agencji reklamowej TBWA, a w 2003 roku weszła w skład grupy marketingowej Nova Communications Group. Od kilku lat firma plasuje się w czołówce branżowych rankingów.
2004 to rok reorganizacji Ciszewski Public Relations. Z firmy odszedł jej założyciel i dotychczasowy prezes - Jerzy Ciszewski - który został doradcą ds. komunikacji medialnej premiera RP, Marka Belki. Obecnie dyrektorem zarządzającym agencji jest Magdalena Nurkiewicz - do niedawna dziennikarka radiowej "Trójki".
"W ciągu dziesięciu lat marka Ciszewski Public Relations stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród agencji świadczących usługi public relations - mówi Dyrektor Zarządzający Magdalena Nurkiewicz - Jesteśmy dumni, że przez tak długi okres zapewniamy klientom usługi na najwyższym poziomie. Naszą misją od zawsze były "słowa i czyny". Podejmując się danego przedsięwzięcia realizowaliśmy je zgodnie z danym słowem, ponieważ nie rzucamy słów na wiatr. Na sukces składała się praca, pomysły i relacje miedzy ludźmi. Najważniejszym elementem było jednak zadanie, które otrzymywaliśmy do wykonania i nic nie mogło zastąpić ogromnej satysfakcji po jego zrealizowaniu"
W bieżącym roku Ciszewski Public Relations realizowała różne projekty PR na rzecz takich firm jak: Telekomunikacja Polska, Stanley, AmRest, PWPW - Technologie Informatyczne, Bayer, Procter&Gamble, Milo, Kimberly-Clark Polska, Media Express, Sony i LG Electronics.
Dziś agencja to młody, ambitny i zaangażowany zespół 12 osób w większości z kilkuletnim stażem w branży PR. Oferuje pełen zakres usług public relations.
Dołącz do dyskusji: Dekada Ciszewski Public Relations