Kolarstwo i bieganie w wiosennej kampanii sklepów Decathlon (wideo)
Sieć sklepów sportowych Decathlon rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, w której promuje kolarstwo i bieganie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Ogilvy&Mather i MullenLowe MediaHub.
Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Decathlon: „Jedyną zasadą jest przyjemność“.
Najnowsza akcja reklamowa skupia się na ofercie związanej z bieganiem i rowerami MTB. W 15- i 30-sekundowych spotach promowane są produkty związane z tymi aktywnościami fizycznymi, m.in. obuwie i rowery.
Kampanię można będzie zobaczyć w telewizji oraz w internecie (display, wideo, media społecznościowe).
Autorem kreacji jest agencja Ogilvy & Mather, za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub. Kampania potrwa do 8 kwietnia.
Decathlon z agencją reklamową Ogilvy&Mather współpracuje od jesieni ub.r. Wcześniej za kreacje reklamowe tej firmy odpowiadała agencja PZL.
Dołącz do dyskusji: Kolarstwo i bieganie w wiosennej kampanii sklepów Decathlon (wideo)