Dębowe Tarasy reklamują się na papierach wartościowych
Pod hasłem "Pewne jak w żadnym banku" wystartowała kampaniareklamowa osiedla Dębowe Tarasy. Materiały wykorzystywane w akcjiprzypominają papiery wartościowe.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa katowickiego osiedlaDębowe Tarasy podkreśla, że kupno mieszkania to stabilna i zyskownainwestycja. Taki przekaz wyraża hasło akcji "Pewne jak w żadnymbanku" oraz jej kreacja graficzna nawiązująca do wyglądu papierówwartościowych. - Oprócz wartości wizerunkowych, taki motyw stwarzadodatkowe okazji do wykorzystania w działaniach promocyjnych orazwyróżnia się wśród innych wizualizacji - uzasadnia MarcinWojtkiewicz-Donhefner, dyrektor ds. komunikacji w firmie PlusCommunication, która przygotowała ten projekt.
.
Akcja prowadzona jest na razie w prasie (przede wszystkimdodatek "Nieruchomości" w "Gazecie Wyborczej"), ale w najbliższymczasie obejmie również radio i internet, a także działania BTL(broszury, torby, ulotki rozdawane na targach).
Kreację kampanii zaplanowanej wstępnie na pół roku przygotowałaagencja Plus Communication, a zakupem mediów zajęły się realizującetę inwestycję firmy TriGranit i Immoeast.
Dołącz do dyskusji: Dębowe Tarasy reklamują się na papierach wartościowych