SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

De Dietrich reklamuje piekarnik DOP890X

W prasie i internecie rusza kampania reklamowa piekarnika DOP890X firmy De Dietrich. Akcję przygotował dział marketingu tego przedsiębiorstwa.

Startująca właśnie kampania reklamowa piekarnika DOP890X informuje, że jest on wyposażony w automatycznie podnoszony panel sterowania i wyświetlacz Color Matrics. Jednocześnie akcja promuje wizerunek firmy De Dietrich jako dostawcy najwyższej jakości urządzeń AGD.

Kampania obejmuje prasę i internet. I tak reklamy ukażą się w październikowych wydaniach luksusowych pism kobiecych (m.in. „Pani”, „Zwierciadło”) oraz magazynów wnętrzarskich (m.in. „Weranda”, „Dom & Wnętrze”, „Elle Decoration”) i podróżniczych („National Geographic”, „National Geographic Traveler”). Natomiast w internecie rozpoczęła się już kampania Ad Words przekierowujaca na stronę de-dietrich.pl, a od 13 września reklamy graficzne będą wyświetlane w serwisach o tematyce kobiecej, wnętrzarskiej, zdrowotnej i lifestylowej. Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dział marketingu firmy De Dietrich.

Dołącz do dyskusji: De Dietrich reklamuje piekarnik DOP890X

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl