SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Darmowa Pepsi za obejrzenie reklamy (wideo)

Za obejrzenie reklamy w telewizji można otrzymać darmową butelkę Pepsi Max. Wszystko dzięki aplikacji umożliwiającej "meldowanie się" („check in") do telewizyjnych spotów.

Pepsi prowadzi tą innowacyjną kampanię w USA. Konsument pobiera aplikację IntoNow na iPhone'a i uruchamia ją podczas emisji reklamy w telewizji. Ta jest rozpoznawana przez specjalną technologię zastosowaną w aplikacji i po chwili na telefon pobierany jest kupon umożliwiający odebranie darmowej butelki Pepsi Max.

W ramach eksperymentu Pepsi zgodziło się rozdać 50 tys. takich kuponów. W reklamie występuje wielu obecnych i byłych graczy MLB, a emitowana ona będzie podczas meczów zawodowej ligi baseballa do końca tego roku.


Technologia, którą wykorzystuje aplikacja IntoNow, rozpoznaje nie tylko to co w danym momencie ogląda konsument, ale także czy ogląda to na żywo czy też odtwarza nagrany wcześniej materiał. Według twórców, wystarcza jej od 4 do 12 sekund na rozpoznanie danego klipu.

Dołącz do dyskusji: Darmowa Pepsi za obejrzenie reklamy (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
a już myślałem że w Polsce...
odpowiedź