Darmowa Pepsi za obejrzenie reklamy (wideo)
Za obejrzenie reklamy w telewizji można otrzymać darmową butelkę Pepsi Max. Wszystko dzięki aplikacji umożliwiającej "meldowanie się" („check in") do telewizyjnych spotów.
Pepsi prowadzi tą innowacyjną kampanię w USA. Konsument pobiera aplikację IntoNow na iPhone'a i uruchamia ją podczas emisji reklamy w telewizji. Ta jest rozpoznawana przez specjalną technologię zastosowaną w aplikacji i po chwili na telefon pobierany jest kupon umożliwiający odebranie darmowej butelki Pepsi Max.
W ramach eksperymentu Pepsi zgodziło się rozdać 50 tys. takich kuponów. W reklamie występuje wielu obecnych i byłych graczy MLB, a emitowana ona będzie podczas meczów zawodowej ligi baseballa do końca tego roku.
Technologia, którą wykorzystuje aplikacja IntoNow, rozpoznaje nie tylko to co w danym momencie ogląda konsument, ale także czy ogląda to na żywo czy też odtwarza nagrany wcześniej materiał. Według twórców, wystarcza jej od 4 do 12 sekund na rozpoznanie danego klipu.
Dołącz do dyskusji: Darmowa Pepsi za obejrzenie reklamy (wideo)