Danviva bije rekord Guinessa z Sales Link
18 czerwca w Parku Szczęśliwickim w Warszawie odbędzie się event "Krzyk", w ramach którego przeprowadzona zostanie próba bicia rekordu Guinnesa w krzyku przez tłum.
Za pomysł i realizację eventu odpowiada agencja Sales Link, specjalizująca się w field marketingu. Próba bicia rekordu Guinessa jest kolejną odsłoną akcji prowadzonej przez TequilaPolska i Sales Link wspierającej relaunch ulepszonego produktu Danviva Energy Drink.
Celem działań prowadzonych dla Danvivy - marki Danone jest zachęcenie do spróbowania produktu oraz wzmocnienie wizerunku marki.
Organizacja eventu "Krzyk" ma na celu dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, którą stanowią młodzi mieszkańcy miast w wieku 20 - 35, pracujący lub studiujący, którzy lubią aktywnie spędzać czas. Dotychczasowy rekord Guinnessa w zbiorowym krzyku padł w 1998 roku w Londynie
i wynosi 126,3 decybele. Teraz Warszawa ma szansę pobić ten rekord.
W trakcie eventu hostessy będą również rozdawały próbki produktu Danviva Energy Drink.
W ramach akcji Sales Link od 15 czerwca prowadzi działania w centrum Warszawy, niedaleko biurowców, w ramach których hostessy zapraszają do uczestnictwa w evencie i do wspólnego bicia rekordu w krzyku. Rozdają przy okazji zatyczki do uszu ostrzegając przed hałasem w trakcie eventu.
W ramach działań BTL agencja TEQUILAPolska wraz z Sales Linkprzeprowadziła już sampling produktu Danviva na uczelniach wyższych. Na potrzeby akcji TEQUILAPolska przygotowała materiały POS, a stronę internetową przygotowała TEQUILADIGITAL.
Dołącz do dyskusji: Danviva bije rekord Guinessa z Sales Link