SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Człowieku wyluzuj'

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa sieci sklepów z odzieżą marki Cropp Town. Kampania nosi tytuł 'Człowieku wyluzuj'.

Kampania była poprzedzona dwoma tygodniowymi działaniami wprowadzającymi – na zasadzie reklam teaserowych. Do tych działań wykorzystano kina oraz radio, gdzie pojawiły się specjalne, intrygujące spoty filmowe i radiowe.

- Właściwa kampania pokazuje nowe oblicze marki Cropp i ma charakter wizerunkowo-produktowy. Zmiany kolekcji i wizerunku wynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieży dedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientach sieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USA wyznaczyły Cropp`owi nowe kierunki rozwoju – Cropp ma być mocno pożądana marką streetową i lifestylową - informuje Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu firmy LPP (właściciel marki Cropp).

- Nową kampanię charakteryzuje mocna, wpadająca w oko kreacja - ilustrowana wybranymi zestawami ubrań z najnowszej limitowanej kolekcji Cropp. Do zdjęć pozowali młodzi modele z Nigerii, Ameryki Południowej i RPA oraz z Polski. Zestawy ubrań zostały przygotowane przez znanych stylistów, a trendy lansowane przez Cropp`a w tym sezonie to oryginalne i wyróżniające się Streetowe Mixy - dodał Tomasz Gardziewicz, kierownik marketingu Cropp.

   

W działaniach marketingowych wykorzystano wiele narzędzi z zakresu ATL i BTL. W największych miastach Polski zawisły wallboardy, wykorzystano także sieć nośników 6x3 oraz 12x3, a na ulice wyjechały też mobilne nośniki reklam na środkach komunikacji miejskiej.

Razem z outdoorem ruszyła mocna wizerunkowa i pr-owa kampania prasowa obejmująca najpoczytniejsze pisma dla kobiet, dzienniki i magazyny dla panów oraz prasę młodzieżową.
Wśród tytułów znalazły się m.in. Avanti, Hot, Cosmopolitan, CKM, Logo, Laif, Gazeta Wyborcza. Reklamy i działania pr-owe pojawiły się również na łamach pism Ślizg i DosDedos, a także w magazynach Bravo, Bravo Girl, Twist czy Dziewczyna.

Reklamy drukowane pojawią się także w gazetach wydawanych przez Centra Handlowe.
  
Witryny salonów Cropp Town otrzymały w ramach kampanii nową specjalną wizualizację w samych Centrach Handlowych prowadzono wiele akcji z zakresu BTL informujących o nowej kolekcji.

       

Wsparcie działań outdoorowych i prasowych stanowi internet. Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany nowy odmieniony serwis internetowy http://www.cropp.com/ oraz http://www.cropptown.pl/,   przedstawiający nową kolekcję Cropp`a  i w szerszym niż do tej pory zakresie prezentujący same produkty Cropp.
Przed rozpoczęciem kampanii wysłano również mailing do ponad 420 000 aktywnych użytkowników bazy mailowej firmy LPP.

Reklamowe działania internetowe prowadzone są także na wielu zaprzyjaźnionych portalach internetowych i serwisach tematycznych. Dochodzą do tego intensywne akcje sms-owe.

      

Na potrzeby kampanii zostały stworzone nowe filmy i reklamy radiowe. Filmy są emitowane w kinach oraz w sieci Cropp Town na monitorach Cropp TV. Reklamy radiowe emitowane są w sieci radia Eska oraz w wybranych Centrach Handlowych.

- Nad realizacją (kreacja, zakup mediów) kampanii pracował zespół marketingowy Cropp, firma zjednoczenie.com (Internet) oraz zaprzyjaźnieni i stale współpracujący z nami niezależni Twórcy - dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.

Kampania swoim zasięgiem objęła największe polskie miasta, a także inne kraje poza Polską, w których znajdują się sklepy Cropp Town.

Akcja będzie trwała do końca października.

Dołącz do dyskusji: 'Człowieku wyluzuj'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl