Cubus zmienił logo i aranżację sklepów
Marka odzieżowa Cubus zmieniła identyfikację wizualną zarówno w komunikacji reklamowej, jak i aranżacji punktów sprzedaży. Sklepy firmowe przybierają profil modowy, a ich twarzą promocyjną została modelka Mini Anden.
Przy planowaniu rebrandingu marki Cubus kierowano się następującymi wyznacznikami nowego wizerunku: oferowanie mody, bezpretensjonalność i uprzejmość obsługi klienta, łatwość w odbiorze, inspirowanie i zaufanie. Według tych kryteriów zmieniono profil sieci sklepów tej marki z handlowego na modowy, przeprowadzając ich redekorację i planując gruntowną rearanżację, oraz sformułowano wariantowe slogany promocyjne "Łatwe do kupienia/noszenia/kochania/zajmowania się". Zmienił się też logotyp Cubus oraz jego strona internetowa.
Uspójnienie identyfikacji Cubus i zmiana jego charakteru na bardziej modowy wynikają z planów ekspansji szwedzkiej marki na kolejne - po Polsce - rynki zagraniczne. Jednocześnie przez trzy tygodnie na przełomie października i listopada realizowana będzie kampania reklamująca nowy wizerunek Cubus z udziałem szwedzkiej modelki Mini Anden. W Polsce akcja obejmie outdoor, prasę modową i lokalny direct mailing. Marka będzie też promowana w promocjach rabatowych prowadzonych w sklepach należących do jej sieci.
Dołącz do dyskusji: Cubus zmienił logo i aranżację sklepów