CR Media Consulting tworzy AdRadio
Spółka CR Media Consulting stworzyła sieć AdRadio - firmę sprzedającą antenowy czas reklamowy w internetowych stacjach radiowych. Jest to pierwszy tego typu projekt na polskim rynku.
AdRadio ma uprościć tworzenie kampanii reklamowych w rozdrobnionych i daleko wyspecjalizowanych radiach internetowych. Oferta obejmuje takie rozgłośnie jak: Open.fm, Polska Stacja i Megastacja. Emisje reklam odbywają się co godzinę od 8 do 24. Oferta AdRadio daje także możliwość stworzenia własnego kanału tematycznego - obecnie działają m. in. Orange Music (stacja operatora telefonii komórkowej) oraz Nokia Studio Garaż (kanał producenta telefonów marki Nokia).
Sieć jest drugą, po sprzedającym powierzchnię reklamową na portalach AdNecie, inwestycją CR Media Consulting w reklamę internetową. Zależna od Internet Group SA spółka liczy na pozyskanie klientów dzięki niższej, niż w mediach tradycyjnych, cenie. Zaletą ma być też precyzja w docieraniu do określonego profilu odbiorców, a także weryfikowalność słuchaczy poprzez numery IP ich komputerów. AdRadio oferuje także dotarcie do klienta w danym momencie np. w czasie imprezy (Polska Stacja - kanał "Party" czy Open.fm - "Dyskotekowo").
Szacuje się, że rynek słuchaczy rozgłośni internetowych to około 2,8 mln osób każdego miesiąca.
Dołącz do dyskusji: CR Media Consulting tworzy AdRadio