Coraz większa niechęć do reklam w telewizji
Konsumenci są coraz bardziej rozczarowani - jako medium - telewizją jakom a najbardziej nie lubią w niej reklam.
80 procent widzów jest niezadowolonych z tego co oferują stacje telewizyjne. Najczęściej drażnią ich przerwy reklamowe, a także brak możliwości przewijania lub oglądania programów o wygodnej dla siebie porze - informuje serwis Brand Republic, powołując się na badanie firmy Accenture.
Z badania wynika, że 70 procent konsumentów przeznacza na oglądanie telewizji co najmniej cztery godziny tygodniowo. 71 procent ogląda programy na przynajmniej czterech telewizyjnych kanałach, co może sugerować, że widzowie bardziej przywiązują się do konkretnych programów niż stacji.
Ogółem każdego tygodnia przynajmniej chwilę na oglądanie telewizji poświęca 97 procent respondentów, a 1/3 ogląda osiem lub więcej pozycji programowych tygodniowo.
W badaniu firmy Accenture udział wzięło 7000 osób z ośmiu państw: Brazylii, Francji, Hiszpanii, Meksyku, Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Coraz większa niechęć do reklam w telewizji