Coca-Cola ujawnia marketingowe plany
Coca-Cola ujawniła szczegóły globalnej kampanii marketingowej wspierającej patronat firmy nad Mistrzostwami Świata w piłce nożnej RPA 2010.
Kampania będzie obejmować trzy telewizyjne spoty reklamowe, które będą emitowane na całym świecie.
W jednej z reklam wystąpi Roger Milla, były reprezentant Kamerunu i jedna z pierwszych afrykańskich gwiazd piłkarskich na arenie międzynarodowej. Drugi spot będzie pokazywał historię młodego zawodnika poszukującego "idealnego sposobu radości ze zdobycia gola", a trzeci ma opowiadać o obejmującym 86 krajów tournee z Pucharem Świata, które sponsorowane jest przez Coca-Colę.
W ramach kampanii firma przyzna także nagrodę za najlepszy w całym turnieju sposób radości ze zdobytej bramki, a za każdy gol uczczony tańcem przez jego zdobywcę, przekaże dodatkowe pieniądze na swój program 'Water for Schools'. Coca-Cola planuje także wprowadzenie do sprzedaży swoich napojów w pamiątkowych opakowaniach, nawiązujących tematyką do nadchodzącej imprezy.
Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskiego mundialu nieprzerwanie od 1978 roku.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola ujawnia marketingowe plany