Co nadawcy będą sprzedawać w Cannes?
Telewizja Polska, TVN i ATM Grupa tradycyjnie będą miały swojestoiska podczas startujących w niedzielę targów telewizyjnych MIPTVw Cannes. Spółki zachęcać będą do zakupu swoich programów, filmów iseriali, a także przygotowanych na ich podstawie formatów.
Telewizja Polska
TVP na targach MIPTV zaprezentuje potencjalnym kontrahentomfilmy fabularne "Magiczne Drzewo" Andrzeja Maleszki, "Drzazgi"Macieja Pieprzycy, "Małą wielką miłość" i "Małą Moskwę" WaldemaraKrzystka. W targowej ofercie stacji znajdzie się także serial "Czashonoru", cykl Wojciecha Cejrowskiego "Boso przez świat" oraz"Siedem Bram Jerozolimy" - film muzyczno-baletowy zrealizowany napodstawie jubileuszowego koncertu z okazji 75-tych urodzinKrzysztofa Pendereckiego.
Publiczny nadawca zaoferuje również formaty przygotowane napodstawie swoich produkcji. Będą to m.in. seriale: "Glina","Determinator", "M jak miłość", a także niedawno sformatowani"Londyńczycy", seriale dla dzieci "Kuchcikowo" i "Domisie", a takżeshow "Podróże z żartem".
Telewizja Polska na targi wysyła 18-osobową ekipę, w którejskład wejdą m.in. Sławomir Cyra, zastępca dyrektora ds. handlowychBiura Współpracy Międzynarodowej i Handlu oraz dyrektorzyposzczególnych anten.
TVN
TVN w swoim portfolio na MIPTV zawarł niepokazywane jeszcze naantenie stacji seriale "Naznaczony" i "Generał", a także kinowąwersję tego ostatniego i święcący ostatnio triumfy w kinach film"Kochaj i tańcz" (Niemczy i Czesi już są zainteresowani jegodystrybucją kinową).
Poza tym w Cannes TVN sprzedawać będzie seriale: "Magda M.","Kryminalni", "39 i pół", "Twarz w twarz", "Teraz albo nigdy!","Odwróceni", "Detektywi", animowaną serię "Przytulaki", filmyfabularne: "Tylko mnie kochaj", "Nigdy w życiu!", "Świadekkoronny", a także programy "Misja Martyna" i "Pascal: Po prostugotuj". Wszystkie wymienione tytuły będą sprzedawane w formiegotowych produkcji, a poza "Nidgy w życiu!" i "Pascal: Po prostugotuj" także jako formaty.
W portfolio TVN-u znajdzie się też sporo filmów i serialidokumentalnych m.in. "Trzech kumpli", "Z archiwum X", "DworzecGdański", "Szpieg", "Miasto zbrodni" i "Wielkie ucieczki".
W Cannes stację reprezentować będzie dziewięć osób na czeleRenatą Męciną, dyrektorem działu zakupów programów.
ATM Grupa
W ofercie ATM Grupy na targi znalazły się seriale: "Pierwszamiłość", "Świat według Kiepskich", "Ekipa", "Tango z aniołem","Warto kochać" i "Ranczo" oraz dwie produkcje A2 Multimedia (spółkizależnej ATM Grupy i Agory): "Klatka B" oraz "Pitu pitu". Serialete będą oferowane przede wszystkim jako formaty do realizacji, anie gotowe produkcje.
Spółka potencjalnym kontrahentom zaoferuje także możliwośćzakupu licencji na programy z gatunku reality-show ("Dwa światy","Gladiatorzy", "Amazonki") oraz teleturnieje (m.in."Gra w ciemno"czy "Awantura o kasę").
Podczas targów MIPTV w Cannes obecna będzie dziesięcioosobowareprezentacja ATM Grupy kierowana przez Dorotę oraz TomaszaKurzewskich z zarządu spółki.
Polsat
Polsat nie planuje sprzedawania swoich programów w Cannes.Stacja będzie na targach zapoznawać się jedynie z ofertą innychfirm i poszukiwać ewentualnie formatów dla swoich kanałów. Na MIPTVobecne będą władze Polsatu m.in. jego dyrektor programowa NinaTerentiew.
Międzynarodowe targi telewizyjne MIPTV w Cannes ruszają wniedzielę 29 marca br. i potrwają do 3 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Co nadawcy będą sprzedawać w Cannes?