Citibank Handlowy wybrał agencję reklamową dla Unikasy
Agencja reklamowa Goldfinger wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową i public relations jednej z usług świadczonych przez Citibank Handlowy - sieć obsługi płatności 'Unikasa'.
W przetargu na obsługę "Unikasy" uczestniczyło 5 agencji. W marcu wyłoniono zwycięską agencję - Goldfinger. Działania agencji skoncentrowane będą na kreacji i produkcji materiałów ATL/BTL oraz działaniach promocyjnych.
Agencja zaproponowała nową identyfikację wizualną Unikasy oraz przygotowała kompleksowy projekt wymiany materiałów reklamowych i komunikację nowych partnerów Unikasy.
Goldfinger w ramach działań dla Unikasy zapewnia wsparcie programów komunikacyjnych Unikasy. Agencja odpowiada za wsparcie public relations realizowanych projektów, w tym działań eventowych i sponsoringów. Działaniami public relations zajmie się agencja public relations Propublic. Goldfinger przygotowała i przeprowadza program badawczy dla marki Unikasa.
Dołącz do dyskusji: Citibank Handlowy wybrał agencję reklamową dla Unikasy