SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CD Projekt ze wzrostem wpływów i zysku netto, więcej ze sprzedaży „Gwinta” i z GOG.com

Grupa CD Projekt w minionym kwartale zanotowała 99,34 mln zł wpływów ze sprzedaży i 45,26 mln zł zysku netto. Przychody i zysk firmy wzrosły w jej obu podstawowych segmentach działalności: produkcji gier przez CD Projekt RED oraz ich dystrybucji na platformie GOG.com. Najwięcej wpływów przyniosła sprzedaż gry „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana”.

W pierwszym kwartale br. przychody CD Projekt ze sprzedaży wyniosły 99,34 mln zł, co wobec 87 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 14,2 proc. Jednocześnie koszty sprzedaży zmalały w skali roku z 17 do 14,82 mln zł.

Zysk netto firmy zwiększył się o 39 proc. - z 32,56 do  45,26 mln zł.

W raporcie finansowym firma informuje, że jej spółka zależna CD Projekt RED w minionym kwartale dalej pracowała nad grami „Cyberpunk 2077” i „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana” oraz promowała dostępną już wersję tej drugiej. Z kolei w serwisie sprzedażowym GOG.com. wprowadzono największą jak dotąd aktualizacje klienta GOG Galaxy

- Na dzień publikacji niniejszego sprawozdania gracze mogą już wybierać spośród blisko 2 000 tytułów dostępnych na GOG.com. Od strony wysokości przychodów najważniejszym produktem segmentu GOG.com w okresie pierwszych 3 miesięcy bieżącego roku był „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana” - informuje CD Projekt.

Wpływy sprzedażowe CD Projekt RED z działalności kontynuowanej wzrosły w skali roku z 68,56 do 75,52 mln zł, a zysk netto - z 32,3 do 43,7 mln zł. Natomiast GOG.com zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży z 20,11 do 32,87 mln zł i zysku netto z 262 tys. zł do 1,56 mln zł.

W 2015 i 2016 roku wyniki CD Projekt napędzała przede wszystkim sprzedaż trzeciej części „Wiedźmina”. W ub.r. firma zanotowała 583,9 mln zł wpływów netto ze sprzedaży i 250,5 mln zł zysku netto.

W marcu br. podała, że sprzedała dotychczas 25 mln egzemplarzy trzech części „Wiedźmina” i dodatków do nich.

Dołącz do dyskusji: CD Projekt ze wzrostem wpływów i zysku netto, więcej ze sprzedaży „Gwinta” i z GOG.com

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dh
"Najwięcej wpływów przyniosła sprzedaż gry „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana”."

To już podczas testów beta tak zarabiają? Cudotwórcy.
0 0
odpowiedź
User
ja
Ciekawe gdzie oni tego Gwinta sprzedawali jak to jest darmowa beta? Nie wiem kogo wy zatrudniacie, ale zwolnijcie bo nie zna się na tym co robi.
0 0
odpowiedź
User
jan
Faktycznie warto jest wspomnieć, że po pierwsze Gwint jest grą darmową, a wpływy generuje z tzw. mikro-transakcji. Po drugie dopiero przedwczoraj weszła w fazę otwartych beta-testów. Do tej pory była w fazie zamkniętej bety.
0 0
odpowiedź