SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet reklamowy Sony Europe dla Anomaly

Firma Sony Europe zrezygnowała z usług agencji Fallon i przekazała swój paneuropejski budżet reklamowy agencji Anomaly.

Przetarg na warty około 55 milionów euro budżet został ogłoszony w sierpniu. W pierwszej fazie udział w nim brało pięć agencji - Naked Communications, Anomaly, 180 Amsterdam, Engine i Fallon. Dwójka finalistów została wyłoniona w listopadzie.

Fallon obsługiwała Sony Europe od 2002 roku. Agencja przygotowywała wielokrotnie nagradzane kampanie reklamowe produktów takich jak telewizory Sony Bravia.

Nad budżetem reklamowym firmy wspólnie pracować będą biura Anomaly w Londynie i Nowym Jorku

Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy Sony Europe dla Anomaly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl