SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi

We wtorek na festiwalu reklamy Cannes Lions brązowego Lwa w kategorii Outdoor otrzymał polski oddział Saatchi & Saatchi. Nagrody rozdano też w kategorii Media i Radio.

Nagroda polskiej Saatchi & Saatchi przypadła za szereg prac: Reincarnation Metal, Reincarnation Paper i Reincarnation Plastic dla Greenpeace Polska.

metal

Grand Prix w kategorii Outdoor powędrował do BBDO Nowy Jork za "Voyeur Projection Installation" dla HBO. To już drugie Grand Prix przyznane tej nagrodzie. Wcześniej jury konkursu doceniło pracę w kategorii Promo. W sumie w tej kategorii przyznano 9 złotych, 22 srebrne i 32 brązowe Lwy.

Wczoraj w Cannes przyznano nagrody w kategorii Media i Radio. Media Grand Prix otrzymała praca "MMS" szwedzkiej agencji Forsman & Bodenfors dla AMF Pension. W tej kategorii przyznano 5 złotych, 17 srebrnych i 32 brązowe Lwy.

Grand Prix Radio otrzymała agencja Densu z Tokio za kampanię aparatów Canona. W sumie przyznano tu 5 złotych, 15 srebrnych i 27 brązowych Lwów.

Wczoraj Young Lions Media (konkurs dla młodych kreatywnych) powędrował do włoskiego teamu, a Media Agency of the Year została agencja Forsman & Bodenfors (Gothenburg).

Dołącz do dyskusji: Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl