Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi
We wtorek na festiwalu reklamy Cannes Lions brązowego Lwa w kategorii Outdoor otrzymał polski oddział Saatchi & Saatchi. Nagrody rozdano też w kategorii Media i Radio.
Nagroda polskiej Saatchi & Saatchi przypadła za szereg prac: Reincarnation Metal, Reincarnation Paper i Reincarnation Plastic dla Greenpeace Polska.
Grand Prix w kategorii Outdoor powędrował do BBDO Nowy Jork za "Voyeur Projection Installation" dla HBO. To już drugie Grand Prix przyznane tej nagrodzie. Wcześniej jury konkursu doceniło pracę w kategorii Promo. W sumie w tej kategorii przyznano 9 złotych, 22 srebrne i 32 brązowe Lwy.
Wczoraj w Cannes przyznano nagrody w kategorii Media i Radio. Media Grand Prix otrzymała praca "MMS" szwedzkiej agencji Forsman & Bodenfors dla AMF Pension. W tej kategorii przyznano 5 złotych, 17 srebrnych i 32 brązowe Lwy.
Grand Prix Radio otrzymała agencja Densu z Tokio za kampanię aparatów Canona. W sumie przyznano tu 5 złotych, 15 srebrnych i 27 brązowych Lwów.
Wczoraj Young Lions Media (konkurs dla młodych kreatywnych) powędrował do włoskiego teamu, a Media Agency of the Year została agencja Forsman & Bodenfors (Gothenburg).
Dołącz do dyskusji: Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi