Boruc dyrektorem marketingu IKEA
Grzegorz Boruc na stałe objął funkcję dyrektora marketingu polskiego oddziału IKEA. Od maja kierował już tym działem, formalnie zajmując stanowisko zastępcy dyrektora.
Jako dyrektor ds. marketingu Grzegorz Boruc będzie odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną, public relations, internet i badania marketingowe. Boruc od maja faktycznie kierował już tym działem w związku z odejściem z firmy Beat'a Fingerhuth, ale formalnie pełnił funkcję zastępcy dyrektora.
Grzegorz Boruc zaczął pracować w polskim oddziale IKEA w kwietniu 2005 roku jako kierownik ds. strategii i badań. Wcześniej jako konsultant współpracował w zakresie analiz rynku i planowania strategicznego z firmami z różnych branż oraz zajmował się dziennikarstwem ekonomicznym. Boruc ma wykształcenie z dziedziny zarządzania i rachunkowości oraz stosunków międzynarodowych zdobyte podczas studiów w USA i Polsce.
Dołącz do dyskusji: Boruc dyrektorem marketingu IKEA