SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biuro podróży Exim tours prezentuje nową platformę komunikacyjną

Biuro podróży Exim tours, agencja kreatywna Must Be Loud oraz dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) przedstawiają nową strategię marketingową tour operatora. Efektem jest także nowa platforma komunikacji pt. „A może by tak EXIM tours...?”. 

Exim tours przeprowadziło badanie jakościowe insightów emocjonalnych klientów w kategorii podróże oraz wskazało, jak poszczególne marki, w tym Exim tours, na nie odpowiadają. Kolejno przeprowadzono badania ilościowe. Głównym celem tego badania była analiza kondycji marek biur podróży w Polsce, a w efekcie badanie kondycji marki Exim tours na tle konkurencji. Wszystkie te działania pozwoliły na stworzenie pełnego obrazu tego, gdzie marka znajduje się tu i teraz oraz wyznaczyć kierunek rozwoju i docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków.

Nowa komunikacja Exim tours

- Od ponad dekady obserwuję zjawisko braku różnorodności w komunikacji touroperatorów. Wszystkie biura podróży charakteryzuje podobny przekaz czy oprawa graficzna. Cała esencja ich działalności opiera się na tym samym monotonnym przekazie. Właśnie dlatego tak ważne jest wyjście poza znany i być może bezpieczny schemat. Odkryliśmy własną ścieżkę, która przełoży się na komunikację naszych przewag nad konkurencją. Z ekscytacją obserwowałem działania zespołu marketingu w tym obszarze, a efekt ich pracy jest właśnie tym czego oczekiwałem  – komentuje Marcin Małysz, prezes zarządu Exim tours Polska.

W lutowych odsłonach kampanii biuro podróży mówi  między innymi o lotach na paralotni w Turcji czy nurkowaniu na Cyprze.

Nową kampanię Exim tours będzie można śledzić w Internecie, w tym mediach społecznościowych touroperatora, a także na najlepiej ulokowanych nośnikach DOOH w największych polskich miastach. Nowy Exim tours zobaczymy w takich miejscach jak centralne punkty miast tj. dworce i lotniska czy warszawskie metro.

Media zaplanował i kupił dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) który jest wyłącznym partnerem biura podróży w tym zakresie. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca. 

Dołącz do dyskusji: Biuro podróży Exim tours prezentuje nową platformę komunikacyjną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Beton
Ja tam wybierając biuro podróży na wakcje patrzę czy biuro ma certyfikat rzetelnej firmy, bardziej mnie to zachęca niż jakieś platformy, które nie wiem czy są godne zaufania czy nie
0 0
odpowiedź