Bez rewelacji
Reality show "Wyprawa Robinson" nie był hitem TVN, ale stacja zarobiła na reklamach ponad 27 mln zł*
13 grudnia telewizja TVN zakończyła emisję najbardziej kosztowną produkcję w historii tvn - reality show "Wyprawa Robinson 2004", która była realizowana w Malezji.
Program miał być hitem jesiennej ramówki tvn, ale jak wynika z danych AGB Polska nie był.
Każdy odcinek oglądało średnio 2 438 928 widzów a udział w rynku wyniósł 18,16%.
Najwięcej widzów obejrzało finałowy odcinek (4 095 829) a najmniej pierwszy (1 552 757).
Program miał lepszy wyniki w grupie 16-49. Tutaj średnio każdy odcinek ogladało 1 456 758 widzów a udział w rynku wyniósł 20,48%.
W grupie '16-49 miasta' udział w rynku wyniósł 22,56% a '16-49 kobiety' 22,99%.
Z reklam TVN zarobił na "Wyprawie Robinson" ponad 27,6 mln zł*.
*dane na podstawie oficjalnych cenników TVN
Dołącz do dyskusji: Bez rewelacji