"Bądźmy dumni z polskich produktów" - najpierw w firmach, potem wmediach
W lutym i marcu prowadzona będzie kampania "Bądźmy dumni z polskichproduktów" promująca patriotyzm konsumencki. Akcja przygotowywanaprzez DEMO Effective Launching i Fundację Dajesz Pracę PL obejmienajpierw rodzime firmy, a następnie media.
Kampania "Bądźmy dumni z polskich produktów" ma przez pokazanieodbiorcom, jaki wpływ na gospodarkę mają ich decyzje zakupowe,budować przywiązanie do rodzimych produktów, promując swoistypatriotyzm konsumencki. - W sytuacji kryzysu finansowego wświatowej gospodarce najlepszym sposobem na wsparcie rodzimych firmjest stymulowanie wewnętrznego popytu na wytwarzane w Polsce dobra- przekonuje Jacek Sadowski, prezes zarządu agencji DEMO EffectiveLaunching, która razem z Fundacją Dajesz Pracę PL przygotowuje tąkampanię. Obecnie prowadzone są badania fokusowe kreacjistworzonych na potrzeby tej akcji.
Planowana na luty i marzec kampania będzie w pierwszym etapieprowadzona wśród pracowników polskich firm, z których udziałpotwierdziły do tej pory Śnieżka, WSP Społem, Gerlach, MakaronyPolskie, Grupa Atlas, Zelmer, Oceanic, Nowy Styl, Solaris Bus &Coach, Nałęczów Zdrój, Cerat i Gitary Mayones. W tym celuwykorzystywane będą strony internetowe, narzędzia komunikacjiwewnętrznej, korespondencja wychodząca i wydawnictwa firmowe.Następnie kampania obejmie reklamy w telewizji, radio, prasie iinternecie.
Akcja jest efektem zorganizowanego w Gdańsku 24 października IForum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.PL, w którym wzięło udziałblisko 50 przedstawicieli największych polskich firm, mediów iśrodowisk akademickich. Przygotowujące kampanię DEMO EffectiveLaunching i Fundacja Dajesz Pracę PL zorganizowały wcześniej dwiepodobne akcje: w 2001 roku pod hasłem "Zadbaj o swoją markę", atrzy lata później pod hasłem "Kupując polskie produkty dajeszpracę".
Dołącz do dyskusji: "Bądźmy dumni z polskich produktów" - najpierw w firmach, potem wmediach