SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artegence wyodrębniła Dział Badań

Agencja interaktywna Artegence utworzyła w swojej strukturze samodzielny Dział Badań, który został wydzielony z Działu Strategii.

Zadania nowej jednostki to m.in. systematyczne testy usability, wywiady pogłębione w fazach poprzedzających budowę serwisów i tworzenie architektury informacyjnej, biały wywiad oraz analiza symptomów globalnych zmian w internecie. Wszystkie te działania są realizowane są na potrzeby klientów Artegence.

Funkcję managera ds. badań objął Tomasz Jakubowski, dotychczas specjalista ds. strategii. Specjalizuje się w on przygotowywaniu architektury informacyjnej. Z branżą badawczą Jakubowski związany jest od dziesięciu lat. Pracował m.in. w PBS Sopot (obecnie PBS DGA), gdzie odpowiedzialny był m.in. za sondaż Exit Poll w okresie wyborów prezydenckich w 2000 roku.

Do zespołu Działu Badań jako specjalista ds. badań dołączyła też Paulina Rzymska, absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Artegence wyodrębniła Dział Badań

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl