Anna Starmach w „anielskiej kuchni” promuje Mission Wraps (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wrapów Mission Wraps z udziałem Anny Starmach, znanej m.in. z programów „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Anielska kuchnia”, przygotowały firmy marketingowe MUG i Q&A Communications.
W ramach akcji uruchomiono serwis Anielska-kuchnia.pl, w którym dostępne są przepisy na przygotowanie dań z różnymi wariantami smakowymi wrapów Mission Wraps według pomysłów Ani Starmach. Ponadto rozpoczęła się loteria, w której należy kupić dowolne wrapy Mission Wraps oznaczone naklejką i zarejestrować się na stronie. Nagrodą główną jest wyposażenie kuchni o wartości 30 tys. zł, a ponadto do zdobycia jest 750 bonów do SPA Yasumii, perfumerii Douglas i Multikina. Promocja potrwa do końca lipca.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, prasie (w magazynach lifestylowych), internecie (m.in. krótkie filmiki z Anną Starmach na Facebooku i Instagramie) oraz na outdoorze. Potrwają do końca br.
Anna Starmach od dwóch lat występuje w kampaniach reklamowych kawy Jacobs.
Za strategię komunikacji, kreację reklam oraz realizację większości aktywności odpowiada agencja MUG, a za działania PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Anna Starmach w „anielskiej kuchni” promuje Mission Wraps (wideo)