Afekt dla Danone
Do połowy marca potrwa nowa promocja konsumencka jogurtów Danone pod nazwą 'Niezapominajka'.
Działania skierowane są do rodzin z dziećmi. Na wieczkach jogurtów umieszczone są symbole niezapominajek, których liczba zależy od rodzaju i gramatury produktu. W promocji przewidziane są nagrody pieniężne. Codziennie losuje się 20 wygranych o wartości 100 PLN, a raz w tygodniu nagrodę główną, kartę płatniczą o wartości 10 000 PLN. Rodzinny charakter podkreśla dodatkowa nagroda - gra planszowa dla pierwszych 200 zgłoszeń każdego dnia. Promocją objęte są jogurty Pyszny, Aksamitny i Owoce XL.
Koncept akcji jest elementem długoterminowej strategii promocyjnej i podkreśla korzyści dla zdrowia wynikające z codziennej konsumpcji jogurtów Danone.
„Niezapominajka” jest kontynuacją ubiegłorocznej, zakończonej dużym sukcesem promocji pod nazwą „Stokrotka”.
Afekt odpowiada za kompleksową realizację projektu. Agencja współpracuje z Danone od 2001 r. Promocja konsumencka „Brzechwa dla całej rodziny” przygotowana przez Afekt dla jogurtów Danone została wyróżniona Złotą Strzałą 2004.
Budżet został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Afekt dla Danone