SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ad.net - największe biuro reklamy online

Zmiana sposobu korzystania z internetu w Polsce? Najwięcej zyskują internetowe sieci reklamowe i Google.

Według najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius za marzec 2006, największą siecią reklamową jest Ad.net (11,59 mln real users), drugie miejsce zajmuje ARBOmedia (10,68 mln real users) a trzecie kolejna sieć reklamy internetowej - IDMNet (10,3 mln real users) - wynika z danych opracowanych przez ARBOmedia Polska.

W chwili obecnej tylko sieciom reklamowym i wyszukiwarce Google.pl udało się przekroczyć magiczną liczbę 10 mln real users,  nie dokonał tego jeszcze żaden z polskich portali.

 

„Ruch w polskim Internecie mierzony liczbą odsłon wzrósł w analizowanym okresie o blisko 150%. Najwięcej zyskały sieci reklamowe oraz wyszukiwarka Google.pl. Świadczy to o zmianie sposób korzystania z Internetu w Polsce. Google, który przez wielu jest postrzegany jako zagrożenie dla sieci, przyczynia się także w widoczny sposób do wzrostu popularności serwisów tematycznych. Bardziej zaawansowani Internauci od portali wolą merytorycznie wzorowo prowadzone serwisy tematyczne. Wraz ze zmianą przyzwyczajeń Internautów i ich lojalności wobec ulubionych serwisów, jeszcze większe znaczenie będą miały kampanie reklamowe na nich prowadzone.
Jednym słowem, połączenie wyszukiwarki i serwisów tematycznych pozwala  zastąpić ogólnotematyczne portale. Trend ten w przyszłości przeniesie się również na wydatki reklamowe, które podążają za użytkownikami Internetu."
- twierdzi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu Internet w ARBOmedia Polska.

Dołącz do dyskusji: Ad.net - największe biuro reklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl