Ad.net - największe biuro reklamy online
Zmiana sposobu korzystania z internetu w Polsce? Najwięcej zyskują internetowe sieci reklamowe i Google.
Według najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius za marzec 2006, największą siecią reklamową jest Ad.net (11,59 mln real users), drugie miejsce zajmuje ARBOmedia (10,68 mln real users) a trzecie kolejna sieć reklamy internetowej - IDMNet (10,3 mln real users) - wynika z danych opracowanych przez ARBOmedia Polska.
W chwili obecnej tylko sieciom reklamowym i wyszukiwarce Google.pl udało się przekroczyć magiczną liczbę 10 mln real users, nie dokonał tego jeszcze żaden z polskich portali.
„Ruch w polskim Internecie mierzony liczbą odsłon wzrósł w analizowanym okresie o blisko 150%. Najwięcej zyskały sieci reklamowe oraz wyszukiwarka Google.pl. Świadczy to o zmianie sposób korzystania z Internetu w Polsce. Google, który przez wielu jest postrzegany jako zagrożenie dla sieci, przyczynia się także w widoczny sposób do wzrostu popularności serwisów tematycznych. Bardziej zaawansowani Internauci od portali wolą merytorycznie wzorowo prowadzone serwisy tematyczne. Wraz ze zmianą przyzwyczajeń Internautów i ich lojalności wobec ulubionych serwisów, jeszcze większe znaczenie będą miały kampanie reklamowe na nich prowadzone.
Jednym słowem, połączenie wyszukiwarki i serwisów tematycznych pozwala zastąpić ogólnotematyczne portale. Trend ten w przyszłości przeniesie się również na wydatki reklamowe, które podążają za użytkownikami Internetu." - twierdzi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu Internet w ARBOmedia Polska.
Dołącz do dyskusji: Ad.net - największe biuro reklamy online