1,5 mln widzów „Dzięki Bogu już weekend”. 8 mln zł z reklam
Drugą serię programu kabaretowego „Dzięki Bogu już weekend” oglądało średnio 1,51 mln widzów, mniej niż pierwszą edycję. Produkcja dała TVP2 drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,66 mln zł.
Widowisko „Dzięki Bogu już weekend 2” emitowane było na antenie TVP2 w piątki o godz. 21.50, w okresie od 6 września do 29 listopada br. Jego średnia widownia wyniosła 1,51 mln osób przy udziale na poziomie 12,63 proc. wśród wszystkich widzów oraz 12,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Natomiast pokazywaną wiosną br. pierwszą edycję „Dzięki Bogu już weekend” śledziło średnio 1,83 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,81 proc. oraz 14,36 proc. udziału (więcej na ten temat). Oznacza to spadek o 320 tys. oglądających
Kabaretowy program zapewnił stacji pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie mecze piłki nożnej oraz filmy fabularne, co dało jej 15,80 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (filmy fabularne w cyklu „Superkino”; 10,86 proc.) oraz Polsat („Tylko taniec” - zobacz dane oglądalności tego show - i filmy; 9,93 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka zajęła trzecie miejsce za Jedynką i TVN.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP1 |
1 892 735 |
15,80% |
15,24% |
TVP2 - Dzięki Bogu już weekend 2 |
1 513 517 |
12,63% |
12,56% |
TVN |
1 301 184 |
10,86% |
14,63% |
Polsat |
1 189 670 |
9,93% |
10,14% |
Wpływy reklamowe przy emisji „Dzięki Bogu już weekend 2” wyniosły 7,66 mln zł. Dla porównania pierwsza edycja programu z reklam przyniosła 6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W „Dzięki Bogu już weekend” występują popularne kabarety, które proponują premierowe skecze, monologi i piosenki oraz komentują wydarzenia mijającego tygodnia. Widowisko realizowane jest na żywo.
Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów „Dzięki Bogu już weekend”. 8 mln zł z reklam